Regulamin Grantów Wyjazdowych AISN PTK

Regulamin przyznawania i rozliczania delegacji na wyjazdy zagraniczne celem czynnego uczestnictwa w kongresach międzynarodowych

h

1. Postanowienia ogólne

1.1. Dofinansowanie wyjazdu zagranicznego, ma na celu umożliwienie czynnego uczestnictwa w kongresie międzynarodowym osobie, będącej pierwszym autorem pracy przyjętej do przedstawienia w formie ustnej lub plakatowej na jednym ze zjazdów wytypowanych przez Asocjację Interwencji Sercowo-Naczyniowych PTK (AISN PTK). Przyznane fundusze stanowią zwrot kosztów delegacji służbowej i muszą być rozliczone w oparciu o szczegółowo przedstawione zasady.

1.2. Lista konferencji i liczba grantów wyjazdowych objętych finansowaniem AISN PTK ustalana jest corocznie przez Zarząd Asocjacji w oparciu o aktualne możliwości finansowe.

2. Warunki przyznania dofinansowania

2.1. Osoba ubiegająca się o grant w momencie składania wniosku NIE może mieć przekroczonych 40 lat.

2.2. Osoba ubiegająca się o grant jest członkiem PTK oraz AISN PTK oraz nie zalega z opłaceniem składek rocznych.

2.3 Dla osób posiadających specjalizację z kardiologii od co najmniej 1 roku wymogiem złożenia wniosku i uzyskania finansowania (poza wymaganiami w pkt. 2.2) jest posiadanie aktualnego Certyfikatu Diagnosty lub Operatora wydanego przez AISN PTK.

2.4. O przyznaniu finansowania wyjazdu decyduje kolejność zgłoszeń z zastrzeżeniem punktu następnego Regulaminu

2.5. Pierwszeństwo w przyznawaniu finansowania będą miały osoby z aktualnym pełnym członkostwem w European Association of Percutaneous Intervention (EAPCI).

2.6. Ośrodek, z którego pochodzi autor znajduje się w Polsce i jest wymieniony w abstrakcie (może być wymieniony razem z ośrodkami zagranicznymi).

2.7. Praca przyjęta do przedstawienia nie była do tej pory prezentowana na żadnym zjeździe poza granicami Polski.

2.8. Praca przyjęta do przedstawienia musi dotyczyć zagadnień związanych z kardiologią interwencyjną.

2.9. Ubiegający się o delegację nie zalega z rozliczeniem finansowym przyznanych wcześniej przez PTK i AISN PTK funduszy i grantów.

3. Wymagane dokumenty

Celem otrzymania finansowania należy drogą elektroniczną złożyć podanie do Zarządu Asocjacji na adres biuroaisn@ptkardio.pl, uzupełnione o następujące dokumenty:

  • kopia przyjętej pracy
  • kopia potwierdzająca przyjęcie pracy do przedstawienia na zjeździe
  • aktualne zaświadczenie o członkostwie PTK, AISN PTK i opcjonalnie EAPCI
  • prośba o finansowanie wyjazdu zagranicznego ze środków Asocjacji Interwencji Sercowo-Naczyniowych PTK.

4. Przyznanie zaliczki przez Zarząd Asocjacji Interwencji Sercowo-Naczyniowych PTK.

4.1. Przyznanie zaliczki na zjazd z Listy grantowej Asocjacji następuje po stwierdzeniu przez Zarząd Asocjacji spełnienia wszystkich wymaganych kryteriów.

4.2. Przyznane fundusze (zaliczka na poczet wydatków związanych z wyjazdem służbowym) są przelewane na konto podane przez wnioskodawcę.

5. Rozliczenie zaliczki, jako zwrotu kosztów delegacji służbowej.

5.1. Przyznane fundusze rozliczane są na podstawie przedstawionych oryginalnych rachunków związanych bezpośrednio z udziałem w zjeździe. Przedstawienie rachunków na kwotę przewyższającą wielkość przyznanego grantu nie upoważnia do ubiegania się o zwrot dodatkowych kosztów.

5.2.  W rozliczeniu uwzględniane będą:

  • koszty podróży (w przypadku przelotu samolotem lub przejazd koleją i autokarem – koszt najtańszego biletu na najkrótszej trasie, w przepadku podróży samochodem – koszty paliwa)
  • koszty zakwaterowania, zgodnie z obowiązującym na poszczególne kraje limitem (wg Monitora Polskiego nr 56)
  • koszty rejestracji w tych przypadkach, gdy organizatorzy nie zwalniają z opłaty rejestracyjnej pierwszych autorów przyjętych do przedstawienia prac.

5.3.   Rozliczenie zaliczki ma być przesłane drogą elektroniczną na adres Asocjacji Interwencji Sercowo-Naczyniowych PTK biuroaisn@ptkardio.pl, w terminie do 1 miesiąca (31 dni) od zakończenia zjazdu.

6. Zobowiązania

6.1. Obowiązkiem osoby, która otrzymała grant wyjazdowy AISN PTK jest wysłanie pracy do druku w ciągu 3 miesięcy od jej wygłoszenia. Przyjęcie pracy do druku jest warunkiem ubiegania się o kolejny grant.

6.2. Rezygnacja z grantu po jego przyznaniu (bez udokumentowania przyczyny losowej) będzie oznaczała, że przez okres 2 lat dana osoba nie będzie mogła ubiegać się o grant wyjazdowy AISN.

7. Dane osobowe.

7.1. Poprzez złożenie podania o grant wyjazdowy Asocjacji Interwencji Sercowo-Naczyniowych Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego („Grant”), wnioskodawca potwierdza zaakceptowanie niniejszego regulaminu i zasad dotyczących przetwarzania danych.
7.2. Administratorem danych osobowych wnioskodawców o Grant („Dane”) jest Polskie Towarzystwo Kardiologiczne („PTK”) z siedzibą w Warszawie (kod: 00-193), przy ulicy Stawki 3a lokal 1-2. 
7.3. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 pkt a), b) c) i f) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) („RODO”). Przy czym za udzielenie zgody jest uznawany fakt przesłania dokumentów zawierających dane osobowe, a wymaganych procedurą opisaną w regulaminie (jako wyraźne działanie potwierdzające).
7.4. Podanie Danych jest warunkiem przyznania Grantu. Odmowa podania Danych uniemożliwia rozpatrzenie wniosku o Grant i przyznanie Grantu.
7.5. Dane mogą być udostępniane podmiotom trzecim świadczącym usługi zewnętrzne na rzecz PTK w zakresie niezbędnym dla realizacji tych usług. Podmiotami trzecimi są w szczególności dostawca usług i systemów informatycznych, operatorzy pocztowi i kurierzy, podmioty świadczące usługi consultingowe, prawne, księgowe i audytowe.
7.6. Dane nie będą przekazywane do państw/organizacji międzynarodowych poza Europejski Obszar Gospodarczy. Dane nie będą profilowane ani automatyzowane.
7.7. Dane będą przetwarzane wyłącznie w celu rozpoznania wniosku o Grant oraz w przypadku przyznania Grantu – Dane osoby, której Grant został przyznany – w celu rozliczenia Grantu, tj. przez okres przewidziany dla realizacji obowiązków wynikających z przepisów podatkowych i rachunkowych oraz przez okres przedawnienia roszczeń oraz do momentu zakończenia postępowań cywilnych, egzekucyjnych, administracyjnych i karnych wymagających przetwarzania Danych. Po upływie wskazanych okresów Dane zostaną zniszczone.
7.8. Skargę dotyczącą przetwarzania Danych można złożyć do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. W Rzeczpospolitej Polskiej organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7.9. Osobie, której Dane dotyczą przysługuje prawo sprostowania Danych, dostępu do Danych, do usunięcia danych, do ograniczenia przetwarzania Danych. Żądanie, o którym mowa winno zostać przesłane na adres IOD PTK.
7.10. Osobie, której Dane dotyczą przysługuje prawo do złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania Danych oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, które nastąpiło przed wycofaniem zgody. Cofnięcie zgody przed rozstrzygnięciem procedury jest jednoznaczne z wycofaniem podania o przyznanie Grantu. Żądania, o których mowa, winny zostać przesłane na adres IOD PTK.

 

Wymagane dokumenty dla uzyskania Grantu wyjazdowego AISN PTK

  • kopia przyjętej pracy,
  • kopia potwierdzająca przyjęcie pracy do przedstawienia na zjeździe,
  • aktualne zaświadczenie o członkostwie AISN PTK,
  • prośba o finansowanie wyjazdu zagranicznego ze środków AISN PTK.
    Komplet dokumentów należy wysłać na adres mailowy: biuroaisn@ptkardio.p

Biuro Zarządu AISN

Siedziba AISN PTK

Kontakt